lørdag den 15. september 2012

Der skal mere til inden man vender sig om !

Ville du vende dig om ??

Forestil dig at du var tv producer og skulle finde dommere til, Voice Danmarks største stemme. Du sidder i din kontorstol med ryggen til, og skal hører de enkelte dommer aspiranter præsentere sig selv og deres kvalifikationer.


Nr1
Jeg er tatoveret fra anklerne til halsen og rapper, Jeg blev kendt for rimet
"undskyld ho, det var ikke sådan det skulle gå" og så har jeg en lækker kæreste.

Nr2
Jeg kan spille bas og havde ét hit i 2005, nu bor jeg i USA. Min far er halvt kineser og jeg er uddannet i rytmik.

Nr3
Min mor er Anne linnet og jeg er lige flyttet hjemme fra.

Nr4
Jeg er en Barbie girl, jeg har i hver tilfælde plastik patter og min mand er rigtig god til at lave party i provinsen, sammen med hans nevø.

- Det er hvad der er at arbejde, med når X-Faktor har været der !

Billige barberblade fra Gillette og Wilkinson samt mærkevare parfume til mænd og parfume til kvinder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar