mandag den 10. september 2012

Flere skrækkelige tanker når Østrogen Apartheid bliver en realitet

Flere skrækkelige tanker når Østrogen Apartheid bliver en realitet.



Som fortsættelsen på indlægget om Pigerne mod Drengene Når vi får en RØD regerende flok kvinder mod den BLÅblegende højreside. Har jeg gjort mig flere bange tanker. Det er som om frygten ikke vil slippe mig ! Jeg hved at der for halvdelen af befolkningen, vil blive vedtaget love og laver ændringer det ikke giver menging.

Vil det blive vedtaget ved lov, at hvis bare det er økologisk, så feder det ikke ?

Vil Jyllandsringen blive lavet om til en blomsterpark ?

Vil det ved lov, blive vedtaget at håndværkere skal være iført overalls, så man undgår synes af 10 centimeter røv med sprække ? (ej, okay, det kan jeg måske godt se fornuften i)

Blink med øjnene og et sødt smil, vil være fuldstændig gangbar valuta, når der skal betales fartbøder og andre trafik forseelser.

.....Tager i også kontrollen over Weber grillen, og fylder den med grønsager ???


Billige barberblade fra Gillette og Wilkinson samt mærkevare parfume til mænd og parfume til kvinder




6 kommentarer:

  1. Hihi jeg glæder mig allerede til dit næste indlæg!!
    :O)
    Hav den dejligste tirsdag i denne uge!

    Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak !! Det er rart vide jeg ikke skriver til en lukket dør !
      -selv god Tirsdag.

      Slet
  2. Selvfølgelig er weberen fyldt med grøntsager... Og helt ærligt, så skulle det være ved lov at slippe for synet af håbdværkerrøvsprækker ;-)

    Lol

    SvarSlet
    Svar
    1. Hellere halvforkullet kød og revnede pølser, end en velgrillet aubergine !

      God Tirsdag.

      Slet
  3. Jubiiii, siger jeg bare. Kan næsten ikke vente ;D

    SvarSlet