søndag den 2. september 2012

Måske Skjult paparazzi reklame.

Måske Skjult paparazzi reklame ?

Se og Hør har fået taget et par billeder af Christiane Schaumburg-Müller i bar overkrop. Det er foregået i ren papperazzia stilMen det er jeg nu bedøvende ligeglad med.

Det sjove er ( ud over at se og Hør, hedder se og Hor på deres url-adresse) at det givet vis vil være en del mænd der i denne uge, husker at købe bladet med hjem til konen, eller måske endda ligefrem køber det med hjem uden de skulle.......Bare for at være flinke.

Er du kvinde og tænker... ej, er mænd så ubegavede og platte at i kunne finde på at købe det, bare for at se Christianes patter ? så er svaret JA ! - og vi udgør ca. halvdelen af jordens befolkning, synd for jer.

Se og Hør vil med garanti sælge flere blade i denne uge...eller måned ( jeg aner ikke hvor tit det udkommer )
Godt for dem, og deres fotograf har sikkert fået ros. 

Men...........Kan vi nu være sikker på det er sådan det forholder sig ? - Nej det kan vi ikke. Der er andre der har interesser på spil her ! Billederne kunne være bestilt arbejde fra danskfrisørlaugsmesterforrening ( eller hvad de kalder sig )

De er jo udmærket klar over, at det ikke er alle mænd der gerne vil "læse" bladet, der får det købt, af den ene eller anden grund. (højest sandsynligt en grund der har noget med konen at gøre) Men hos frisøren har man en helt legitim grund, til at bladre bladet igennem. - Jeg vil vædde med at bybilledet det kommende stykke tid vil være over repræsenteret at nyklippede og velfriserede mænd. -Og det bare på baggrund af et par billeder af Christiane Schaumburg-Müller.

Er du kvinde og tænker....ej sådan er min mand altså ikke. så nej !!!, det har du fuldstændig ret i Helle T, det har vi læst om ! - og tak. jeg er da lidt beæret over, du har fundet vej til min lille blog.

Billige barberblade fra Gillette og Wilkinson samt mærkevare parfume til mænd og parfume til kvinder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar