onsdag den 19. december 2012

Så brug dog nettet.....idioter

Jeg gik forbi "det spanske firma" El Giganten igår ved spisetid og så to lange køer med mennesker i alt for varmt tøj, stå med tomme blikke og trippende fødder, klar til at spendere formuer på julegaver.

Så brug dog nettet...idioter,   tænkte jeg. Det har jeg gjort de sidste mange år, og surprice....
DET VIRKER !!!

Det vil sige at jeg i ro og mag, med kaffe og smøger kan sidde og skæve med på Troels Lyby...."uanset hvilken julekalender det er" og købe julegaver og tilmed finde den shop der er billigst.

Done  !!! så er det bare at vente på posten !!! - Sidste år var jeg endda så smart at få en veninde til at pakke dem ind for mig " det ligner lort i glimmerpapir med bånd og krøllede sløjfer når jeg selv gør det".

De eneste julegaver jeg har købt i "rigtige butikker" er bonus impulskøbsgaver samt noget til min søsters julegave....eller en af dem. Jeg har lavet en gør det selv gave, eller på smart kvindebloksprog DYI
- Jeg kan så detsværre ikke lige helt afsløre hvad det er......"hun læser med"

Men jeg har taget et par billeder og jeg skal nok vise dem efter d. 24. Jeg synes selv den er sjov !

Det er selvfølgelig trist for de "rigtige" butikker hvis alle handler på nettet til jul. På den anden side så synes jeg det er en passende straf, for at julepynte allerede fra starten af November !!! og desuden ryger der en del flere kroner i statskassen, hvis posten får nogle flere portokroner !!



2 kommentarer:

  1. Jeg giver dig så evigt ret.
    Med venlig hilsen
    Ejer af en webshop...

    SvarSlet
  2. Jeg håber, du får nogle til, at pakke dine pakker ind igen i år.

    SvarSlet